Mine meldinger vil forhåpentligvis oppleves mer oversiktlig for samtaler mellom kjøper og selger på FINN enn vanlig e-posttjenester. Så lenge samtalen er mellom privatpersoner og har startet på FINN.no vil meldingene vises under meldinger på Min FINN. Dette er uavhengig av om meldingen ble sendt fra meldingstjenesten på FINN eller fra din ordinære e-post.
Gjennom meldinger under Min FINN vil du ha tilgang til alle meldinger sendt til din brukerkonto, selv om de av ulike årsaker ikke nådde frem til deg som e-post. Mange brukere opplever at deres e-posttjeneste stopper enkelte meldinger. Dette kan skyldes at det feiltolkes som søppelpost, eller at de ikke kom frem på grunn av en skrivefeil i e-postadressen.
For å holde innboksen i Min FINN ekstra oversiktlig kan du rydde bort samtaler du anser deg ferdig med. Dette gjør du ved å huke av for relevante samtaler i innboksen og velge «Flytt til Arkiv». Samtalene vil da være tilgjengelig i mappen arkiv. Samtaler du ikke ønsker å beholde kan du velge å slette.