Hvorfor får jeg ikke brukt mitt passord eller CV når jeg søker på stillingsannonser?

De som legger ut en jobbannonse på FINN kan velge å bruke FINN`s system for håndtering av søkere, eller de kan velge å bruke sitt eget.

Derfor vil du ved noen jobbsøk bli bedt om å logge inn på FINN og kan bruke den CV du har registrert hos oss. Hvis du har problemer med å logge inn eller registrere din CV kan du kontakte oss så skal vi hjelpe deg. 

Andre ganger blir du etter å ha trykket på Søk på stillingen sendt til annonsørens egen løsning. I adressefeltet kan det da for eksempel stå easycruit, webcruiter eller lignende, og du må registrere en brukerkonto i deres system for å søke på stillingen. Hvis du får problemer med å lage brukerkonto, logge inn eller registrere en CV på en ekstern stillingsside må du kontakte rekrutteringsbyrået/annonsøren for hjelp.


Var denne artikkelen nyttig?
11 av 35 syntes dette var nyttig

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss her.