Du kan nå sette opp automatisk e-post til alle nye søkere.
Automatisk e-post:
Inne på e-postinnstillinger kan du sette opp automatisk mail til alle nye søkere tilpasset dine aktive stillingsannonser. Ved å klikke på legg til, får du opp et skjema hvor du først velger hvilken stilling du ønsker å sette opp automatisk mail for. Så velger du hvilken e-postmal du ønsker å bruke (om du ikke har satt opp noen maler enda, anbefaler vi at du gjør det først), før du setter tidspunktet du ønsker at e-posten skal gå ut på. Her kan du velge mellom umiddelbart etter søknaden er mottatt, 30 minutter etter, eller sette opp eget valgt tidspunkt for enten neste dag, arbeidsdag eller førstkommende mandag.
Dette vil gjøre det lettere å sørge for at alle kandidater får en tilbakemelding fra dere. Merk at dette kun kan settes opp for nye søknader som kommer inn i systemet, så vi anbefaler å sette opp denne mailen så for annonsen er publisert for å sikre at alle kandidater mottar en takkemail fra dere.
Det er enkelt å se og styre hvilke automatiske mailer som er aktive og ikke. I listen inne på e-postinnstillinger vil du se en på- og av knapp for hver enkelt mail som ved ett klikk kan slås av eller på. Når du oppretter en ny automatisk e-post, vil denne stå som aktiv fra lagringsøyeblikket.