Informasjon om kundesenterets telefonlinje for private brukere av FINN

Business_Support 01.png

Hva skjer?

Fra og med tirsdag 2. april vil det ikke lenger være mulig å nå FINNs kundesenter via telefon som privat bruker av FINN.

Er du privatperson og ønsker du å kontakte oss, ber vi om at du benytter vår chatfunksjon – den finner du her. Ønsker du heller å sende oss en e-post, kan du gjøre dette via vårt kontaktskjema her.

 

Hvorfor skjer dette?

Grunnen til at vi har avviklet telefonlinjen er at vi ser at de aller fleste av brukerne våre velger chat som foretrukket kanal når de ønsker hjelp. Vi ser også at vi kan gi bedre og mer effektiv assistanse der, og ønsker derfor å fokusere på chat som vår hovedkanal.

På denne måten kan vi tilby best mulig hjelp der folk flest ber om hjelp.

 


Var denne artikkelen nyttig?
8 av 92 syntes dette var nyttig

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss her.