Automatiske e-poster til nye kandidater

Inne på e-postinnstillinger kan du sette opp automatisk mail til alle nye søkere tilpasset dine aktive stillingsannonser.

  1. Gå til e-postinnstillinger
  2. Klik på "legg til"
  3. I skjemaet som kommer opp velger du:
    1. Hvilken stilling du ønsker å sette opp automatisk mail for
    2. Den e-postmalen du ønsker å bruke (om du ikke har satt opp noen maler enda, anbefaler vi at du gjør det først)
    3. Tidspunktet  for når e-posten skal gå ut på. Her kan du velge mellom umiddelbart etter søknaden er mottatt, 30 minutter etter, eller sette opp eget valgt tidspunkt for enten neste dag, arbeidsdag eller førstkommende mandag. 

mceclip5 (2).png

mceclip1 (6).png

mceclip2 (6).png
mceclip0 (14).png

Dette vil gjøre det lettere å sørge for at alle kandidater får en tilbakemelding fra dere. Merk at dette kun kan settes opp for nye søknader som kommer inn i systemet, så vi anbefaler å sette opp denne mailen så for annonsen er publisert for å sikre at alle kandidater mottar en takkemail fra dere. 

Det er enkelt å se og styre hvilke automatiske mailer som er aktive og ikke. I listen inne på e-postinnstillinger vil du se en på- og av knapp for hver enkelt mail som ved ett klikk kan slås av eller på. Når du oppretter en ny automatisk e-post, vil denne stå som aktiv fra lagringsøyeblikket. 

mceclip0 (15).png


Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss her.