Opplever du feil på FINN på din mobil eller nettbrett?
Første steg er å finne ut om du bruker FINN.no-appen eller besøker oss via nettleser på mobilen.
I Appen vil menylinjen være plassert nederst på skjermen. I nettleser er den plassert øverst.
APP
Appen oppdateres hyppig hos oss for å gi deg de aller nyeste funksjonene vi jobber med, samt korrigere tidligere feil. Å holde appen din oppdatert er viktig. Hvis du opplever feil i appen vår, vennligst sjekk følgende:
- Er appen oppdatert til nyeste versjon?
- Besøk App Store eller Google Play for å sjekke om det finnes oppdateringer til din app.
- Forsøk å rense opp i appen ved å fjerne gammel informasjon som er lagret på mobil:
- Android: Telefonens Innstillinger - Apper - FINN.no - Lagring - Slett data
- iOS: Telefonens Innstillinger - Generelt - iPhone/iPad Lagring - FINN.no - Slett app - Last ned appen igjen fra App Store
- Opplever du samme feil på et annet nettverk - bytt til WiFi eller 4G og forsøk igjen.
- Er operativsystemet oppdatert på enheten?
- Gammelt operativsystem på enheten kan potensielt skape krøll. Gå til telefonens innstillinger og se om det finnes oppdateringer til din enhet.
Nettleser
Prøv å oppdatere nettleser appen din og forsøk igjen, skulle dette ikke fungere kan du prøve følgende;
- Forsøkt annen nettleser?
- Fungerer det du forsøker å gjøre i en annen nettleser app?
- Slettet informasjonskapsler (cookies) og nettleserdata (Cache/Burfrede bilder og filer)?
- Hvordan slette dette i de fleste nettlesere - (lenke til side med veiledning for MOBIL)
- Forsøkt Privat modus / inkognito?
NB Nettbrett:
Veldig mange feil på nettbrett skyldes utdatert operativsystem på enheten. Hvis du benytter en iPad, må du ha iOS versjon 10.2 eller nyere installert for å kunne benytte FINN.no via nettleseren og versjon 11.2 for å kunne laste ned nyeste versjon av appen.
Fungerte ingen av forslagene over? Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg videre.