Nye Feriehjem og hytter
Feriehjem og hytter i utlandet
FINN Feriehjem og hytter tilbyr to ulike tjenester avhengig av hvor utleieobjektet er. Har du utleieobjekt i Norge: For utleieobjekter i Norge vil vi tilby en fullverdig, enkel og trygg tjeneste med sikker betaling og forsikringLes mer her. Har du utleieobjekt i utlandet: For utleieobjekter i utlandet har vi lovet mer enn vi klarer å innfri, og ikke alle deler av tjenesten som tilbys i Norge ... Les mer her
Velkommen til Feriehjem og hytter i Norge
Om FINN Feriehjem og hytter FINN Feriehjem og hytter har utviklet seg fra en markedsplass for annonser til en komplett utleietjeneste med trygg betaling og forenklet administrasjon. I april lanserte vi en oppgradert løsning i Norge med integrert betaling, automatisk kalenderoppdatering, enklere håndtering av forespørsler, og forsikringsdekning fra If. Som utleier har du fortsatt full kon... Les mer her
Vurderinger på Feriehjem og hytter
Slik fungerer vurderinger for utleiere og leietakere av feriehjem og hytter Når du leier ut feriehjem eller hytter gjennom FINN.no i Norge eller utlandet, kan både leietakere og utleiere gi tilbakemelding på hverandre og boligen etter at leieperioden er over. For å sikre at vurderinger på FINN er ærlige, blir både leietakers og utleiers vurderinger publisert samtidig. Dette betyr at... Les mer her
Betaling og kommunikasjon gjennom FINN.no
FINN Feriehjem og hytter er opptatt av å gjøre leieforhold trygge for både utleier og leietaker, og anbefaler derfor å bruke vår plattform for å inngå avtaler om leieforhold. Vi har en innbakt forsikring for utleiere, vi tilbyr trygg betaling gjennom vår betalingspartner Adyen, vi har et kundesenter som er tilgjengelig hver dag for å hjelpe til, og vi tar personvern og GDPR på høyeste alvor. Ko... Les mer her
Hvordan gi Vurdering på Feriehjem og hytter til leie i utlandet
For å gi en vurdering i forbindelse med et leieforhold som fant sted via en FINN annonse, må leietaker være oppført som anvist her; Feriehus og Hytte - vurderinger og omtaler 3 dager etter oppholdet vil begge parter motta en epost om at de kan vurdere motparten. En lenke i eposten kan trykkes på for å gi en vurdering og samme mulighet er tilgjengelig via Min Finn - Vurderinger. Det vil bli sen... Les mer her
Hvordan fungerer betaling og gebyrer for feriehjem og hytter?
Når du leier ut/leier gjennom FINN Feriehjem og hytter, vil du benytte deg av den integrerte betalingsløsningen vår, som gjør hele prosessen trygg og enkel for både utleier og leietaker. All betaling skjer gjennom plattformen, og leietakeren betaler for oppholdet på forhånd. Tjenestegebyr Leietakeren betaler et tjenestegebyr på 8 % pluss mva, som legges til den totale leiekostnaden. Dette gebyr... Les mer her
Hvordan kansellerer jeg et leieforhold?
For å avbestille eller kansellere et leieforhold av feriehjem, kan du følge disse enkle stegene: Logg inn på FINN.no med brukerkontoen leieforholdet er registrert på. Naviger deg til "Min FINN" øverst til høyre på siden, og velg deretter "Feriehjem til leie". Under "Leie" eller "Utleie", velg oppholdet du ønsker å kansellere. På statussiden for leieforholdet, klikk på "Kanseller bestilling... Les mer her