Feilkode 403

Når du forsøker å betale, kan du ende opp med feilkode 403. Den vil se slik ut: Denne veien er stengt. Du har ikke lov til å fullføre denne betalingsforespørselen fordi den tilhører en annen bruker. Logg inn som riktig bruker tildelt denne betalingsforespørselen og prøv igjen.   Dette skjer ofte hvis du er logget inn på en konto på FINN.no og en annen på Schibsted sine sider. Når du dirigeres ...  Les mer her

Feilkode 404

Fra tid til annen, er det enkelte som får opp feilkode 404, 401, 403, 500, 504 når de forsøker å åpne diverse sider på FINN. Slik ser feilkoden ut i varslingssenteret på Android-app: Det kan være flere mulige forklaringer til hvorfor du får denne feilmeldingen og den kan dukke opp på litt forskjellige sider på FINN.  LAGREDE SØK / VARSLINGSSENTERET Veldig ofte ser vi at feilmeldingen dukker opp...  Les mer her

Rusk i maskineriet - Feil på FINN.no

  Av og til vil du møte på en feilmelding på FINN og ting stopper litt opp. Før du tar kontakt med oss på kundesenteret, kan du forsøke et par steg for å se om det hjelper.    Jeg bruker FINN.no på Datamaskin Jeg bruker FINN.no på Mobil/Nettbrett  Les mer her

Feilsøking - Datamaskin og Nettleser

    En av de vanligste årsakene til hvorfor du kan oppleve feil på FINN i nettleser er bruk av en gammel nettleserversjon eller ved bruk av en gammel nettleser som Internet Explorer.    Hvordan vet jeg om jeg bruker Internet Explorer? Anbefalte nettlesere å bruke på FINN.no Prøv å oppdatere nettleseren din og forsøk igjen, skulle dette ikke fungere kan du prøve følgende;  Forsøkt annen nett...  Les mer her

Feilsøking - App og Mobil Nettleser

  Opplever du feil på FINN på din mobil eller nettbrett?   Første steg er å finne ut om du bruker FINN.no-appen eller besøker oss via nettleser på mobilen.      I Appen vil menylinjen være plassert nederst på skjermen. I nettleser er den plassert øverst.  APP   Appen oppdateres hyppig hos oss for å gi deg de aller nyeste funksjonene vi jobber med, samt korrigere tidligere feil. Å holde appen...  Les mer her

Bruker jeg Internet Explorer?

For å se om du bruker den utdaterte nettleseren Internet Explorer, kan du se etter følgende:    For å åpne nettsider, trykker du på dette ikonet?    Med en nettside åpent, ser du dette øverst i høyre hjørnet av nettleseren?     Hvis svaret er ja til en av de, anbefales det å bytte nettleser. Anbefalte nettlesere på FINN.no  Les mer her

Anbefalte nettlesere på FINN.no

    FINN.no benytter seg av verktøyene som de aller nyeste versjonene av populære nettlese tilbyr. Det er derfor viktig å bruke en nettleser som oppdaters hyppig for å sikre seg en fin brukeropplevelse på FINN.no.    Nettlesere vi anbeler å bruker: Google Chrome - https://www.google.com/chrome/  Mozilla Firefox - https://www.mozilla.org/nb-NO/firefox/new/    Microsoft Edge - https://www.micro...  Les mer her

Hvordan åpne privat vindu i nettleser

Grunnen til at vi ber om at de kjører privat modus er for å se om det kan være en utvidelse eller om det er noen informasjonskapsel feil hos oss. Når en nettside åpnes i privat modus blir hele nettleseren renset for alt privat innhold, tidligere sesjoner og tvidelser.    Chrome Velg de tre prikkene oppe i høyre hjørnet Velg "Nytt inkognitovindu" Firefox Trykk på de tre strekene til høyre i net...  Les mer her

Hvordan slette nettleserdata og informasjonskapsler - Mobil/Nettbrett

  For sletting av nettleserdata på datamaskin, besøk - denne siden.     Å slette nettleserdata kan være nyttig for å sikre at tidligere lagret informasjon ikke skaper krøll med nettsiden du besøker nå.    - Chrome; Meny (3 prikker) - Innstillinger - Personvern - Slett nettleserdata - Samsung Internett; Meny (3 streker) - Innstillinger - Personvern og Sikkerhet - Slett nettlesingsdata - Safari; ...  Les mer her

Hvordan slette nettleserdata og informasjonskapsler

  For sletting av nettleserdata på mobil nettleser, besøk denne siden.   Å slette nettleserdata kan være nyttig for å sikre at tidligere lagret informasjon ikke skaper krøll med nettsiden du besøker nå.    Firefox - https://support.mozilla.org/no/kb/slett-informasjonskapsler-fjerne-informasjon-netts  Chrome - https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=no  Sa...  Les mer her

Har tallene stokket seg litt?

  Denne feilmeldingen vises av forskjellige grunner, som oftest fordi annonsen ikke er tilgjengelig på nåværende tidspunkt.    Årsaker til hvorfor annonsen ikke kan vises:    - Annonsen er til kontroll - Annonsen er slettet   Hvis du har FINN-koden på annonsen, forsøk å taste inn denne på nytt i angitt felt. Skulle du fortsatt få feilmeldingen, kan du vente litt og forsøke igjen senere eller t...  Les mer her