Hvor kan jeg sende spørsmål om faktura?

Hvis du har spørsmål om følgende kan du ringe 22 87 89 53 eller sende en e-post til finn.no@riverty.no   Fakturakopi Kontoutdrag Betaling og frister på faktura Spørsmål vedrørende inkasso Faktura på e-post Hvis det gjelder kontrakten/avtalen, innholdet i fakturaen eller feil adresse på faktura må du henvende deg til kundekontakten din. Hvis du ikke husker hvem det er, står det i e-posten du f...  Les mer her

Fakturaadresser

For at det skal bli en god fakturaflyt er det viktig at fakturaen sendes til riktig selskap. Fakturaen må være i PDF-format og kun èn faktura per e-post.Dette er vår fakturaadresse:FINN.no AS Postboks 15117435 Trondheim(org. nr: 981 159 772)E-post: invoice.1511@kollektor.no Faktura skal merkes med NAVN til bestiller/mottaker.  Les mer her

Hvordan får jeg kvittering til regnskapet mitt?

Dersom du har betalt for annonsen din med bankkort eller Vipps, vil du finne kvittering for denne og alle andre kort- og Vippsbetalinger inne på din FINN/Schibsted-konto. Disse kvitteringene er gyldige for regnskap.Du finner frem til oversikten over dine kvitteringer ved å følge disse stegene: Logg inn på din FINN-konto (må gjøres via nettleser, ikke app) Klikk på "Min FINN" Klikk på "Betaling...  Les mer her

Hvorfor er det ikke mulig å betale med faktura?

Vi tilbyr ikke lenger faktura som betalingsmåte for en del annonsetyper på FINN.no. Grunnen er en økning av misbruk av fakturaordningen den siste tiden. Blant annet har svindlere opprettet falske annonser. Vi har også sett tilfeller hvor annonsører sender regningen til tilfeldige tredjepersoner for å unngå betaling. Vi går bort fra faktura som betalingsmåte for å øke sikkerheten for alle våre b...  Les mer her

Hva gjør jeg når fakturaen har feil informasjon?

Hvis fakturaen har feil adresse kan du spørre din kundekontakt i FINN.no som opprettet avtalen deres. Du finner informasjonen om kundekontakten din i mailen du fikk da du inngikk avtalen. Hvis fakturaen har feil firmanavn og du vil ha en ny, ordner kundekontakten din det. Hvis du ikke husker hvem kundekontakten din er kan du sjekke her.   Er du ikke bedriftskunde - ta kontakt med kundesenteret ...  Les mer her