FINN Nybrukt - Slik fungerer det

FINN Nybrukt er en tjeneste fra FINN hvor du kan finne det beste utvalget av brukt og kvalitetssikrede mobiler og elektronikk fra noen av markedets fremste tilbydere.

Skjermbilde 2024-11-13 kl. 13.27.55.png

Gjennom FINN Nybrukt er det enklere og tryggere enn noensinne å handle brukte mobiler på FINN. 

Hva er en Nybrukt elektronikk?

Brukt elektronikk som er pusset opp og kvalitetssjekket av fagfolk. Ved kjøp av en Nybrukt elektronikk får du 2 års garanti og 30 dagers åpent kjøp. 

 

Våre selgere er nøye utvalgte, og vi tillater kun proffe norske aktører med høyt fokus på kvalitet å selge sine produkter på FINN Nybrukt. De sikrer at mobilen har bestått en grundig kvalitetskontroll slik at den fungerer som den skal. 

 

Hvor mye er mobilen brukt? 

Noen mobiler har knapt vært i bruk (kanskje noen kjøpte en ny mobil og returnerte den innen angrefrist) mens andre kan ha vært i bruk lenger før den pusses opp og får et nytt liv. 

 

Du kan velge ønsket tilstand på mobilens utseende gjennom tre ulike graderinger: A (“Som ny”), B (“Veldig pent brukt”) eller C (“Pent brukt”). 

 

Hva er batterikapasiteten? 

Våre forhandlere har sjekket batteriene på alle produktene som selges. Dersom de oppdager unaturlig ladekapasitet eller for kort levetid, bytter de ut batteriet før produktet sendes til sin nye eier. Minstekrav til batterikapasitet er 80%, et nivå som også nye mobiler kan ligge på etter noen måneders bruk.

 

Slik gjør du en bestilling på FINN nybrukt: 

  1. Du finner mobilen du vil kjøpe på FINN Nybrukt. Her kan du velge mellom ulike modeller, farger, lagringskapasitet og tilstand.
  2. Legg mobilen i handlekurv, logg inn på din FINN bruker og betal med VIPPS, Klarna eller kort.
  3. Selgeren du har kjøpt mobilen fra vil pakke og levere mobilen til din postkasse eller nærmeste hentested (1-3 virkedagers levering). 
  4. Du mottar ordrebekreftelse og kvittering fra FINN, samt informasjon fra selger på email.
  5. Mobilen er hos deg i løpet av noen dager, og da er det bare å ta den i bruk og nyte 2 års garanti.

 

Slik fungerer returer: 

Hos FINN Nybrukt er det 30 dagers åpent kjøp på alle produkter. Åpent kjøp gjelder fra den dagen du mottar varen og gir deg mulighet til å sjekke om produktet er slik du har sett for deg.


Det er selger som er ansvarlig for å håndtere returer på ditt kjøp. Besøk selgers hjemmeside eller ta kontakt med deres kundeservice på email/telefon for mer informasjon om hvordan du gjør en retur.


Når selger har mottatt og inspisert produktet registreres returen hos FINN, og vi gjennomfører tilbakebetaling av pengene til opprinnelig betalingsmetode. Du vil få informasjon på email når returen er mottatt og refundert.

 

Kontaktinformasjon til selgere på FINN Nybrukt:

Macncarry 

E-post: post@macncarry.com  

Telefon: +47 981 40 540

Chat på nettside 

https://macncarry.no/om-oss/

(Åpningstider kundeservice: mandag - fredag fra kl 08.00 - 16.00)

 

Teleoutlet
E-post: post@teleoutlet.no

Telefon: 21 89 75 75 (Man - fre kl 08:00 - 17:00)

https://teleoutlet.no/pages/kontakt-oss

 

Hulii
E-post: kundeservice@hulii.no

Telefon: +47 453 37 666 

Åpningstider kundeservice

Hverdager: 09:00 - 15:00

https://www.hulii.no/kundesenter/startside

 

Gamera
E-post: support@gamera.no

Telefon: 33 45 03 00 (Man-Fre 09:00-16:30)

Chat (Man-Fre 09:00-16:30): 

Bruk den gule chatboblen nederst i høyre hjørne på gamera.no

https://www.gamera.no/kundesenter/hjelp

Phonecircle
Email: Kundeservice@phonecircle.no

Tlf: 48920505 (Man-Fre 09:00-15:00)

Chat (Man-Fre 09:00-15:00)

Bruk den gule chatboblen nederst i høyre hjørne på phonecircle.no

 

Extndit 

E-post; nybrukt@extndit.no

Telefon: +47 904 29 443 

https://www.extndit.no/finn-nybrukt

Release 

E-post: post@release.no  

Telefon: +47 90429100 

https://release.no/kundeservice/kontakt/

(Åpningstider kundeservice: mandag - fredag fra kl 09.00 - 15.00)

 

Flere spørsmål og svar om FINN Nybrukt finner du HER.


Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss her.