FINN.no hjelpesenter
Markedsplassene våre: Torget - Eiendom - Jobb - Motor - Reise - Nybrukt - Feriehjem og hytter

Aktuelle artikler:

Feriehjem og hytter i utlandet

FINN Feriehjem og hytter tilbyr to ulike tjenester avhengig av hvor utleieobjektet er.   Har du utleieobjekt i Norge: For utleieobjekter i Norge vi... Les mer her

Velkommen til den nye tjenesten for Feriehjem og hytter i Norge

Skal du leie ut i utlandet?  De ny endringene i tjenesten vil kun gjelde for utleieobjekt i Norge. For alle objekter i land utenfor Norge, vil løsn... Les mer her

Fiks ferdig - Slik fungerer det

Med vår tjeneste Fiks ferdig er det enklere og tryggere enn noensinne å handle på FINN. Kjøperne velger pris de vil betale og legger inn en foresp... Les mer her

Informasjon om kundesenterets telefonlinje for private brukere av FINN

Hva skjer? Fra og med tirsdag 2. april vil det ikke lenger være mulig å nå FINNs kundesenter via telefon som privat bruker av FINN. Er du privatpe... Les mer her

Dette er FINNvettreglene

Hver uke sendes det millioner av meldinger mellom FINN-brukere, og stort sett er det veldig hyggelig! For at FINN skal være en trygg og effektiv ma... Les mer her

Falsk e-post i omløp

Har du mottatt en e-post med avsender "Finn-Marked", "Finn.no AS", "Norge FInn KundeService" eller tilsvarende som har overskriften "Varsel om mist... Les mer her

Dette lurer folk ofte på:

Annonsen min er avvist. Hva gjør jeg?

Det kan være ulike grunner til at annonsen din er avvist. Innimellom behøver vår annonsekontroll litt mer informasjon om varen du selger, eller så strider annonsen med våre retningslinjer. Hvis du får annonsen din avvist hos oss, så skal du ha fått tilsendt en e-post med forklaring på hvorfor. PS: Husk å sjekke spaminnboksen 🙂 Les mer her

Jeg får ikke til å verifisere kontoen min med BankID. Hva gjør jeg?

En vanlig grunn til at man ikke får verifisert kontoen sin er fordi bankID’en er verifisert på en annen konto. På FINN er det kun mulig å verifisere èn konto. Ta kontakt med kundesenteret for at vi kan hjelpe deg og fjerne BankID’en fra din gamle konto, og du kan deretter verifisere den kontoen du ønsker! Les mer her

Jeg har fått en vurdering jeg er uenig i. Hva gjør jeg?

Vi oppfordrer alle til å ha en konstruktiv tone i kommentarene. Hvis dere er uenige i vurderingene dere har gitt hverandre, så anbefaler vi at du tar direkte kontakt med den andre for å ordne opp. Du kan også legge inn et svar til alle vurderinger du får, og denne vises for andre brukere sammen med vurderingen. FINN fjerner ikke omtaler med mindre det er trusler eller trakassering, en handel ikke er gjennomført eller hvis brukeren som har gitt den ber om å fjerne den. Hvis en avtale er gjort og varen er overlevert eller sendt til kjøper, åpnes det for vurdering. Vurdering på varer i Gis bort annonser tillates. Les mer her

Jeg har brukt Fiks Ferdig, og pakken har blitt ødelagt under frakt. Hva gjør jeg?

Pakken og pakkens innhold er alltid forsikret. For liten pakke er erstatningssummen inntil 2500 kr, og for medium og stor pakke, er erstatningssummen inntil 10 000 kr. Transportskader må meldes direkte til valgt fraktselskap:
Helthjem (Helthjem og Postnord-pakker), eller Posten
OBS! Dokumentasjon på innhold/innholdets verdi og bilder av skadet vare/emballasje må fremlegges. Det er selgers ansvar å pakke varen forsvarlig inn, og hvordan varen er pakket inn vil spille en rolle når erstatningssaken behandles. Les mer her

Jeg har brukt Fiks Ferdig, men har bestilt feil pakkestørrelse. Hva gjør jeg?

Hvis du finner ut etter bestilling av pakke, at det var feil størrelse kan du gå inn og endre valg av pakke frem til du har fått noen kjøpsforespørsler. Hvis du derimot allerede har akseptert en kjøpsforespørsel, kan ikke pakkestørrelsen endres. Da må handelen kanselleres av kundesenteret, og ny annonse må opprettes med riktig pakkestørrelse. Kontakt FINN kundesenter så hjelper vi deg med å kansellere handelen, slik at pengene returneres til kjøper. Kjøper må deretter legge inn ny kjøpsforespørsel på din nye annonse. Les mer her

Jeg har brukt Fiks Ferdig, og frykter at pakken har gått tapt. Hva gjør jeg?

Om pakken ikke har kommet fram til kjøper må dere kontakte fraktselskapet som ble benyttet slik at de kan undersøke dette nærmere:
Helthjem (Helthjem og Postnord-pakker), eller Posten
Dersom pakken viser seg å være tapt vil fraktselskapet opprette en erstatningssak, og FINNs kundesenter vil ta kontakt med dere. Les mer her

Trenger du fremdeles hjelp?

Du kan spørre vår chat-robot Gunn om hva som helst. Kan hun ikke svare deg, så vil hun overføre deg til et menneske hos kundesenteret innenfor åpningstidene våre:

  • Mandag - Fredag: 09:00 - 21:00
  • Lørdag: 12:00 - 18:00
  • Søndag: 12:00 - 19:00

Vil du heller sende oss en e-post? Kontakt oss her