Hva gjør jeg når jeg ikke mottar e-post bekreftelse?

Først bør du sjekke om e-posten har havnet i søppelpost.

Hvis den ikke er der, kan det være at e-postadressen account@schibsted.com er blokkert av e-postleverandøren din. I så fall bør du legge til e-postadressen på listen over klarerte avsendere (hviteliste)

 

Outlook/hotmail/live

  1. Logg inn på outlook.com med din e-postadresse.
  2. Klikk på Vis og deretter Visningsinnstillinger.
  3. Gå til E-post og velg Søppelpost.
  4. Under Blokkerte avsendere og domener, se etter account@schibsted.com. Hvis adressen er blokkert, fjern den ved å klikke på søppelkassen ved siden av adressen.
  5. Hvis adressen ikke er blokkert, kan du legge den til under Klarerte avsendere og domener.

 

Gmail

  1. Logg inn på gmail.com med e-postadressen din.
  2. Klikk deretter på prikkene øverst til høyre, og velg Contacts fra menyen.
  3. Når du er inne i kontakter, klikker du på Create contact, og velger Create a contact.
  4. Fyll inn account@schibsted.com i feltet for e-post, og lagre kontakten.

 

image.png

Online

  1. Logg inn på online.no med epostadressen din
  2. Trykk på Innstillinger (tannhjul-ikonet)
  3. Finn Spamfilter eller Søppelpostinnstillinger
  4. Legg til epostadressen account@schibsted.com under Betrodde avsendere
  5. Trykk på Lagre

iCloud

  1. Logg inn på icloud.com med epostadressen din
  2. Trykk på Mail-ikonettannhjul-ikonet ⚙️ → Innstillinger
  3. Trykk på Regler, trykk på Legg til en regel
  4. Velg er fra og skriv inn e-postadressen account@schibsted.com
  5. Trykk på Flytt til innboks 
  6. Trykk på Ferdig

Yahoo

  1. Logg inn på mail.yahoo.com med epostadressen din
  2. Trykk på tannhjul-ikonet ⚙️ → Flere innstillinger
  3. Trykk på Filtre, og videre på Legg til nytt filter
  4. Legg til e-postadressen account@schibsted.com under Fra
  5. Trykk på Lagre

Så fort epostadressen er klarert, bør du motta e-posten fra Schibsted.

 


Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss her.