Først bør du sjekke om e-posten har havnet i søppelpost.
Hvis den ikke er der, kan det være at e-postadressen account@schibsted.com er blokkert av e-postleverandøren din. I så fall bør du legge til e-postadressen på listen over klarerte avsendere (hviteliste)
Outlook/hotmail/live
- Logg inn på outlook.com med din e-postadresse.
- Klikk på Vis og deretter Visningsinnstillinger.
- Gå til E-post og velg Søppelpost.
- Under Blokkerte avsendere og domener, se etter account@schibsted.com. Hvis adressen er blokkert, fjern den ved å klikke på søppelkassen ved siden av adressen.
- Hvis adressen ikke er blokkert, kan du legge den til under Klarerte avsendere og domener.
Gmail
- Logg inn på gmail.com med e-postadressen din.
- Klikk deretter på prikkene øverst til høyre, og velg Contacts fra menyen.
- Når du er inne i kontakter, klikker du på Create contact, og velger Create a contact.
- Fyll inn account@schibsted.com i feltet for e-post, og lagre kontakten.
Online
- Logg inn på online.no med epostadressen din
- Trykk på Innstillinger (tannhjul-ikonet)
- Finn Spamfilter eller Søppelpostinnstillinger
- Legg til epostadressen account@schibsted.com under Betrodde avsendere
- Trykk på Lagre
iCloud
- Logg inn på icloud.com med epostadressen din
- Trykk på Mail-ikonet → tannhjul-ikonet ⚙️ → Innstillinger
- Trykk på Regler, trykk på Legg til en regel
- Velg er fra og skriv inn e-postadressen account@schibsted.com
- Trykk på Flytt til innboks
- Trykk på Ferdig
Yahoo
- Logg inn på mail.yahoo.com med epostadressen din
- Trykk på tannhjul-ikonet ⚙️ → Flere innstillinger
- Trykk på Filtre, og videre på Legg til nytt filter
- Legg til e-postadressen account@schibsted.com under Fra
- Trykk på Lagre
Så fort epostadressen er klarert, bør du motta e-posten fra Schibsted.