Har du bestilt en flyreise gjennom FINN Reise sine partnere (Online Travel Agents - OTA), er det partneren du har bestilt hos som er ditt direkte kontaktpunkt for alle spørsmål knyttet til din booking. Dette gjelder både før, under og etter reisen.
Når du bestiller en flybillett via en OTA-partner, mottar du som regel en bekreftelse med bookingreferanse direkte fra denne partneren. Merk at enkelte partnere krever at du oppretter en brukerkonto og logger inn for å få tilgang til bestillingen din og eventuelle supporttjenester.
Tips:
- Ta godt vare på all kommunikasjon fra OTA-partneren både ved bestilling og i etterkant.
- Sjekk i god tid før avreise at du har all nødvendig informasjon og kontaktinformasjon tilgjengelig.
Under finner du riktig kontaktinformasjon for hver av FINN Reise sine OTA-partnere, slik at du enkelt kan få hjelp ved behov.
Kiwi
🌐 Kiwi Support - NB: Du må logge inn for å få tilgang til kundeservice.
Etraveli
Travelis
📞 Telefon: +47 2 167 61 03 / +46 8 168 800
📧 E-post: online@travelis.no
Sembo
📞 Telefon: +47 21 99 94 50
📧 E-post: no-sembo@sembo.com
Kilroy
📞 Telefon: +47 23 10 23 10
📧 E-post: help@kilroy.net
Ticket
For enkelte saker kan man kontakte via kontaktskjemaet. For alle andre saker henviser vi til å ta kontakt på telefon eller besøke en av våre butikker
📞 Telefon: 21 49 39 00
🕓 Åpningstider: Mandag–Fredag: 08.00–21.00 / Lørdag: 10.00–18.00
AIRNGO (Ticket)
📞 Telefon: (+47) 21 95 51 38
Bravofly
📞 Telefon: +47 800 26 555
🕓 Åpningstider: Mandag–Fredag: 10.00–21.00 / Lørdag–Søndag: 10.00–19.00
Flysmarter
📧 E-post: support@flysmarter.no