Hvis noe er galt med varen du har kjøpt med løsningen fiks, ferdig frakt og betaling, kan du ha rett på å få igjen noe eller hele summen du har betalt for varen. Men ikke alltid.
Etter varen er registrert som levert hos kjøper har kjøper 24 timer til å dokumentere det som er galt og sende dette til kundesenteret våret i dette skjemaet. Det er veldig viktig at en dokumenterer godt hva som er feil, eller annerledes enn beskrevet, så raskt som mulig etter varen er mottatt. Dette er den eneste muligheten vi har til å se og forstå hva som muligens er galt.
Dette er situasjoner hvor du kanskje kan få igjen deler av det du har betalt, eller reversere kjøpet
- At varen ikke virker hvis det ikke er opplyst om det
- At en merkevare er falsk, men solgt som ekte
- At du får et annet produkt enn det du har kjøpt
- At varen er i betydelig dårligere stand enn beskrevet i annonsen
- At varen har en annen størrelse enn hva som er oppgitt i annonsen
- At det er mistanke om tyvegods
Om varen ikke er levert, selv om det står den er det, kontakt oss for å melde ifra om dette så vi kan hjelpe deg.
Hvis du ønsker å lese mer om rettighetene du har og hvordan vi gjennomfører dette i detalj kan du gjøre det i spesifikke regler for fiks, ferdig frakt og betaling.