Mine annonser
Jeg finner ikke annonsen min under Mine annonser
Mange kontakter oss fordi de ikke finner annonsen sin under Mine annonser, og i de aller fleste tilfeller, viser det seg at annonsen er opprettet på en annen brukerkonto enn den de er innlogget på. Har du flere e-postadresser, har du sannsynligvis en eller flere andre brukerkontoer. Forsøk derfor å logge deg inn på FINN med en av de andre e-postadressene dine. Har du tidligere slettet annonsen,... Les mer her
Hvorfor er ikke annonsen min synlig på FINN?
Gå inn på FINN. Klikk på Min FINN øverst til høyre på skjermen, og klikk på Mine annonser. Her vil du få en oversikt over annonsene dine. Det første du må sjekke er at status på annonsen er Aktiv. En annonse må ha denne statusen for at den skal være søkbar på våre sider. Les mer her
Hva betyr de ulike statusene på en annonse?
1️⃣ Status Påbegynt En påbegynt annonse er ikke søkbar før du har fullført, og den har status aktiv. Gå inn på Mine annonser, finn den annonsen som står med status påbegynt. Klikk på endre. På neste side kan du fullføre annonsen din ved å følge instruksjonene. 2️⃣ Status Utløpt Dette betyr at annonsen din ikke lenger er aktiv og søkbar på FINN. Du fornyer annonsen ved å klikke på utløpte an... Les mer her
Kan annonsene mine flyttes til en annen konto?
Det er ikke mulig å flytte annonser til en annen konto. Kundesenteret kan heller ikke gjøre det. Løsningen er at du lager en ny annonse. Les mer her