Hvordan får jeg tilgang til mine meldinger?

Alle som registrerer seg på FINN får en egen meldingsboks. Her kan du lese og svare meldinger og ha kundedialog på de fleste annonsetyper.  Gå til www.FINN.no eller FINN.no-appen Klikk på Meldinger  Logg inn hvis du blir bedt om det Inne på FINN Meldinger vil du se alle du har pratet med på venstre side og dialogen til høyre.  Om du har huket av for å motta kopi av meldinger til e-post, kan d...  Les mer her

Hvorfor må jeg logge inn for å sende melding?

Har du noen gang opplevd å ikke få svar på en melding du har sendt på FINN? Noen ganger er grunnen til dette at mottakeren glemmer å svare, men veldig ofte skyldes det også skrivefeil i e-postadressen din. Da er det umulig for oss å levere svaret til deg. Du må derfor logge inn før du sender melding. Da vil du alltid sende melding fra e-postadressen du har registrert, og som vi vet at er riktig...  Les mer her

Hvorfor skal jeg bruke meldingsfunksjonen fremfor vanlig e-post?

Mine meldinger vil forhåpentligvis oppleves mer oversiktlig for samtaler mellom kjøper og selger på FINN enn vanlig e-posttjenester. Så lenge samtalen er mellom privatpersoner og har startet på FINN.no vil meldingene vises under meldinger på Min FINN. Gjennom meldinger under Min FINN vil du ha tilgang til alle meldinger sendt til og fra din brukerkonto, selv om du av ulike årsaker ikke ble vars...  Les mer her

Kommer alle meldinger til min meldingsboks på FINN?

Alle meldinger som sendes mellom private kjøpere og selgere går innom FINN sin kontroll system. Dette gjør vi for å hindre de som har uærlige hensikter i å få tak i e-postadressen din og bruke den i et forsøk på å lure deg. Meldinger til bedriftsannonsører går direkte til mottakers e-post og svarene på disse får man direkte inn på e-post. Disse vil altså ikke vises i meldingsboksen på FINN. No...  Les mer her

Hva gjør jeg når jeg har byttet e-post siden forrige annonsering?

Varslinger om at en ny melding har blitt mottatt vil sendes til din primære epost adresse som er lagt på din Schibsted konto.    Skulle du bytte epost, vil varslingene rutes til den nye eposten. Hvis de kommer til den gamle eposten, sjekk at du har satt den nye eposten er satt som primær. Fremgangsmåten finner du her; Endring av epost på for din Schibsted konto  Les mer her

Dette kan du gjøre med uønskede meldinger på FINN

Har du mottatt uønskede meldinger på FINN? Vi ønsker at markedsplassen vår skal være så god og trygg som mulig, og jobber hele tiden med tiltak som kan gjøre opplevelsen god. Har du opplevd noe ufint synes vi det er veldig leit. Det du kan gjøre dersom du ønsker å ta saken videre, er enten å blokkere vedkommende, eller rapportere inn brukeren til oss via epost (forbrukertrygghet@finn.no) eller ...  Les mer her