Vurderinger mellom Kjøper og Selger på FINN.no

Vurderinger gjør det lettere for kjøpere og selgere å velge hvem de ønsker å handle med. For å holde Vurderingene på FINN ærlige, publiseres både kjøperens og selgerens vurderinger samtidig. Dette betyr at den andre parten ikke vil se vurderingen du har gitt før de også har vurdert deg, eller fristen på tre uker har passert. Inne i «Mine Vurderinger» kan du se hvilke nylige transaksjoner du ha...  Les mer her

Har du glemt passord?

Trykk på Logg inn, klikk på Glemt passord? og følg instruksene.  Les mer her

Hvordan endrer jeg bilde i profilen min?

Gå inn på Min FINN -> Min konto. Under profilbildet kan du trykke "Rediger" og deretter "Nytt bilde" for å laste opp ditt profilbilde. Deretter kan du enten dra og slippe et bilde, eller trykke på skjermen. Det er kun bildetyper jpg, jpeg og png som er støttet. Maks størrelse er 20 MB.     Du kan også skrive en beskrivelse av deg på Finn, i feltet der det står "Fortell om deg selv"  Les mer her

Hvordan gjør jeg endringer på min Finn-konto?

1. Gå inn på Min FINN 2. Klikk på Min Konto  3. Under Min Konto kan du legge til eller endre:(klikke på blyanten ved siden av opplysningen du vil endre) E-postadresse, passord og mobilnummer. Navn, visningsnavn, fødselsdato og kjønn. Adresse: gateadresse, postnummer, poststed og land. 4. Under Sikkerhet kan du finne tiltak som du kan velge for å sikre kontoen din enda mer. 5. Under Betaling k...  Les mer her

Hvordan endre profil, passord og e-post?

Merk at profilendringer må gjøres i nettleser (f.eks Google Chrome, Firefox, Safari eller lignende). Da endringen gjelder Schibsted-konto, vil ikke dette være mulig i FINN-appen. Vil du gjøre endringer på din Finn-profil? 1. Gå inn på Min FINN 2. Klikk på Min konto 3. Under "Schibsted opplysninger" kan du klikke på blyanten ved siden av opplysningen du vil endre: For å endre passord trykk på b...  Les mer her

Hvordan blir jeg en verifisert bruker?

Du kan bekrefte hvem du er med BankID på FINN. Vi vil vise din verifisert-status for andre brukere, slik at de vet at du ønsker å fremtre som ekstra trygg. Du kan fortsatt velge hvilket brukernavn du vil vise fram. Steg 1, 2, og 3 er det samme enten du bruker BankID på mobil eller BankID med kodebrikke/app.  Husk at du må ha en folkeregistrert adresse i Norge for å kunne verifisere deg med bank...  Les mer her

Problemer med å bli verifisert bruker?

Hvordan skal verifisert bruker fungere? Når du verifiserer din bruker bekrefter du din identitet med BankID.  Husk at du må ha en folkeregistrert adresse i Norge for å kunne verifisere deg med bankID. Steg 1: Først ber vi om ditt telefonnummer.  Dette brukes for å sende sikkerhetskoder når det er nødvendig. Dersom telefonnummeret ditt tilhører en annen Schibsted-konto må du fjerne det fra den a...  Les mer her