Feil på FINN.no
Feilkode 403 - Denne veien er stengt
Når du forsøker å betale, kan du ende opp med feilkode 403. Den vil se slik ut: Denne veien er stengt. Du har ikke lov til å fullføre denne betalingsforespørselen fordi den tilhører en annen bruker. Logg inn som riktig bruker tildelt denne betalingsforespørselen og prøv igjen. Dette skjer ofte hvis du er logget inn på en konto på FINN.no og en annen på Schibsted sine sider. Når du dirigeres ... Les mer her
Feilkode 404
Fra tid til annen, er det enkelte som får opp feilkode 404, 401, 403, 500, 504 når de forsøker å åpne diverse sider på FINN. Slik ser feilkoden ut i varslingssenteret på Android-app: Det kan være flere mulige forklaringer til hvorfor du får denne feilmeldingen og den kan dukke opp på litt forskjellige sider på FINN. LAGREDE SØK / VARSLINGSSENTERET Veldig ofte ser vi at feilmeldingen dukker opp... Les mer her
Rusk i maskineriet - Feil på FINN.no
Av og til vil du møte på en feilmelding på FINN og ting stopper litt opp. Før du tar kontakt med oss på kundesenteret, kan du forsøke et par steg for å se om det hjelper. Jeg bruker FINN.no på Datamaskin Jeg bruker FINN.no på Mobil/Nettbrett Les mer her
Feilsøking - Datamaskin og Nettleser
En av de vanligste årsakene til hvorfor du kan oppleve feil på FINN i nettleser er bruk av en gammel nettleserversjon eller ved bruk av en gammel nettleser som Internet Explorer. Hvordan vet jeg om jeg bruker Internet Explorer? Anbefalte nettlesere å bruke på FINN.no Prøv å oppdatere nettleseren din og forsøk igjen, skulle dette ikke fungere kan du prøve følgende; Forsøkt annen ne... Les mer her
Feilsøking - App og Mobil Nettleser
Opplever du feil på FINN på din mobil eller nettbrett? Første steg er å finne ut om du bruker FINN.no-appen eller besøker oss via nettleser på mobilen. I Appen vil menylinjen være plassert nederst på skjermen. I nettleser er den plassert øverst. APP Appen oppdateres hyppig hos oss for å gi deg de aller nyeste funksjonene vi jobber med, samt korrigere tidligere feil. Å holde appen... Les mer her
Bruker jeg Internet Explorer?
For å se om du bruker den utdaterte nettleseren Internet Explorer, kan du se etter følgende: For å åpne nettsider, trykker du på dette ikonet? Med en nettside åpent, ser du dette øverst i høyre hjørnet av nettleseren? Hvis svaret er ja til en av de, anbefales det å bytte nettleser. Anbefalte nettlesere på FINN.no Les mer her
Anbefalte nettlesere på FINN.no
FINN.no benytter seg av verktøyene som de aller nyeste versjonene av populære nettlesere tilbyr. Det er derfor viktig å bruke en nettleser som oppdateres hyppig for å sikre seg en fin brukeropplevelse på FINN.no. Nettlesere vi anbefaler å bruke: Google Chrome - https://www.google.com/chrome/ Mozilla Firefox - https://www.mozilla.org/nb-NO/firefox/new/ Microsoft Edge - https://www.mi... Les mer her
Hvordan åpne privat vindu i nettleser
Grunnen til at vi ber om at du åpner privat modus er for å se om det kan være en utvidelse eller om det er noen andre feil knyttet til informasjonskapsler. Når en nettside åpnes i privat modus blir hele nettleseren renset for alt privat innhold, tidligere sesjoner og utvidelser. Chrome Velg de tre prikkene oppe i høyre hjørnet Velg "Nytt inkognitovindu" Firefox Trykk på de tre strekene til ... Les mer her
Hvordan slette nettleserdata og informasjonskapsler - Mobil/Nettbrett
For sletting av nettleserdata på datamaskin, besøk - denne siden. Å slette nettleserdata kan være nyttig for å sikre at tidligere lagret informasjon ikke skaper krøll med nettsiden du besøker nå. - Chrome; Meny (3 prikker) - Innstillinger - Personvern - Slett nettleserdata - Samsung Internett; Meny (3 streker) - Innstillinger - Personvern og Sikkerhet - Slett nettlesingsdata - Safari; ... Les mer her
Hvordan slette nettleserdata og informasjonskapsler
For sletting av nettleserdata på mobil nettleser, besøk denne siden. Å slette nettleserdata kan være nyttig for å sikre at tidligere lagret informasjon ikke skaper krøll med nettsiden du besøker nå. Firefox - https://support.mozilla.org/no/kb/slett-informasjonskapsler-fjerne-informasjon-netts Chrome - https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=no Sa... Les mer her
Har tallene stokket seg litt?
Denne feilmeldingen vises av forskjellige grunner, som oftest fordi annonsen ikke er tilgjengelig på nåværende tidspunkt. Årsaker til hvorfor annonsen ikke kan vises: - Annonsen er til kontroll - Annonsen er slettet Hvis du har FINN-koden på annonsen, forsøk å taste inn denne på nytt i angitt felt. Skulle du fortsatt få feilmeldingen, kan du vente litt og forsøke igjen senere eller t... Les mer her